Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Interviu ant sofos apie pakartotą čiabuko leidimą

👄Kodėl POEMS AFTER SEX*?
🕊Atsakymas galėtų būti - grupės CIGARETTES AFTER SEX muzika. Dažnai pagyvenu tam tikrų muzikos kūrinių perioduose.
👄Kodėl čiabukas?
🕊Su čiabuko formatu mane supažindino rašytoja Sandra Bernotaite. Papasakojo apie Australijos poezijos tendencijas, kur poezija platinama savilaida mažuose literatų rateliuose.
👄Primink, kodėl KARVELIS?
🕊Kuriančiam reikia laisvės nuo primestų dalykų. Pavardės, statuso, lyties, taisyklių. Karvelis reprezentuoja savarankiškumą.
👄Ko siekei, išsileisdama čiabuką?
🕊Reikėjo suinventorizuoti kūrybą į kažkokį išbaigtą vienetą. Proceso eigoje įgavau neapsakomų galių. Ėmiau matyti struktūrą, kūriniais pasakojamos istorijos dalis. Viskas čiabuke turi užkoduotą prasmę. Netgi fizinis artumas kalba apie artumą visų pirma sau, savo vidinei konstantai.
👄Ar čiabuke yra poezijos?
🕊Knygoje esu aš - tai performatyvioji poezija (slemas), šiuolaikinė poezija, proza, egzistencinio sustingimo akimirkos. Kritikai gana teigiamai įvertino čiabuką. Apie #poemsaftersex* buvo parašyta "Literatūroje ir mene", "370" leidinyje.
👄Koks čiabuko tiražas?
🕊Pamečiau skaičių. Olegui į Kauną vis parašau, kad reikia kartoti leidimą. Čiabukas atsidūrė Klaipėdoje, Kaune, Vilniuje, Šilalėje, net į užsienį esu siuntusi. Nerasite jo jokiose bibliotekose anei knygynuose, nes čiabukas - tai kūryba platinama tiesiai iš autoriaus rankų, todėl visi, kurie jį skaitė, matyt, yra man svarbūs žmonės.
R.K.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

KULTŪRINGOS REKOMENDACIJOS ŠALTAM SAVAITGALIUI vasario 6-7 d.

  KULTŪRINGOS REKOMENDACIJOS ŠALTAM SAVAITGALIUI, kuris, pasak meteorologų, nusimato . Sumaniau pasidalinti virtualiu ir kokybišku turiniu . Įkvepiančiu ir verčiančiu šioj nykumoj prisiminti žmogišką normalumą būti žmogumi tarp žmonių . • Dokumentinis filmas apie Vėrą Šleivytę, kilusią iš valstiečių ir ambicingai siekusią tapti menininke tarpukario Lietuvoje. https://www.youtube.com/watch?v=opyRwmCTANQ • • Aurimas Švedas kalba apie pseudoistorikus ir pseudoistorijos pavojus, ir skirtumus tarp mokslo ir entuziastingo istorijos interpretavimo. https://www.lrt.lt/.../dziazuojanti-istorija-griaunamoji... • • Skaitiniai. Kai į komiką, pažiūri rimtai - kai komikas tampa kultūrinės žiniasklaidos taikiniu. https://370.diena.lt/.../humoristas-henry-match.../... • • Artūras Sakalauskas prisimena sovietmečio Tauragę. Jo asmeninėje istorijoje nugula laikmečio fonas. Kas ta LAIVE? https://www.lrt.lt/.../gime-ta-pacia-diena-arunas... • • Dokumentinis filmas apie amžizmą. Santykis su senatve, kai

MONOLOGAS PO POKALBIO SU FILOSOFU: kodėl jie vis dar nori perprasti menininkus? [s ą m o n ė s s r a u t a s, 2020 rugsėjo 9 d.]

  po jurgos ivanauskaitės mirties buvo sukurtas dokumentinis filmas, taip dažnai nutinka. filme atsidūrė rašytojos kažkada daryti interviu, visokių video fragmentai iš laidų, iš kelionių, nuotraukos, autorinių tekstų citatos, piešiniai, mat rašytoja buvo ir grafikė. laidos autoriai papildomai klausinėjo žmonių, kad tie papasakotų apie jurgos ivanauskaitės tikrąjį, neafišuotą gyvenimą. reziumuojant filme pasakė, kaip išvadą kokią, kad jurga visą gyvenimą draskėsi, keliavo, kūrė, rašė, darė neįtikėtinus dalykus vien dėl to, kad jai trūko tėvo. kad rašytoja ilgėjosi to vyro savo gyvenime, kuris ją mažytę ant mamos rankų paliko. ir viskas. ir taškas. vienžodžiu, per vieną akademinę valandą suarchyvavo visą rašytojos gyvenimą. suvedė jį į vienintelį tašką, paaiškinimą – ji neturėjo tėvo, ji augo be biologinio tėvo. viskas su ja aišku, supratom, galime įdėti į stalčiuką, nebėr ko gilintis. visus jos gyvenimo paslėpsnius atvėrėme, visas spintas išknisome, visus palovius išžiūrėjome, visas jos

Islandai primena apie Palestiną

  2019 metų Eurovizijos scenoje pasirodė islandus atstovaujanti grupė Hatari . Šie stebino konkurso žiūrovus savo muzikiniu kūriniu, gluminančiu įvaizdžiu ir komunikaciniais gebėjimais. Spaudos atstovai mielai kalbino grupės narius, kurie, rodės, jei neiškritę iš medžio , tai mažų mažiausiai atskridę tiesiai iš kosmoso . Personažai nedingdavo netgi nulipus nuo scenos. Jie kalbėjo apie antikapitalistinę veiklą ir tuo pačiu reklamavo menamos firmos geriamą vandenį. Visa tai lengvai šokiravo, nors Šiaurės šalių atstovai ir taip nevengia stebinti Europos. Tą padarė 2006 metais suomiai, kuomet sunkiojo roko-metalo grupė Lordi užgrojo kitonišką, iš tipinio eurovizinio konteksto iškrentantį, kūrinį Hard Rock Hallelujah . Melomanai tąkart suprato, kūrinys vertingas, o Europa išrinko juos kaip nugalėtojus, nors pradinė reakcija buvo grynas atmetimas: suomiai keitė nusistovėjusius tarptautinio muzikos konkurso dėsnius. Hatari – islandų techno, industrinio pankroko grupė iš Reikjaviko, kuri tu